
VISITES GUIADES A CASSÀ DE LA SELVA
Visita pel poble surer del Gironès. Una passejada per endinsar-nos en la història del poble i entendre la relació entre la indústria del suro i les cases modernistes de la vila.
Opcionalment es podrà acabar amb una visita al Parc Art, un museu privat exterior de les arts contemporànies.
Per reservar, trucar al Punt de Benvinguda: 972 211 678 / pbgirona@gmail.com
VISITES GUIADES A LLAGOSTERA
Una passejada pel casc antic de Llagostera, visitant l’església, les muralles i els carrers d’aquest poble situat entre les Gavarres i el massís de Cadiretes
Per reservar, trucar al Punt de Benvinguda: 972 211 678 / pbgirona@gmail.com
VISITES GUIADES A SANT MARTÍ VELL - MADREMANYA
Una passejada pels pobles medievals més singulars de la comarca. Pobles amb una arquitectura capaç de transportar-nos en el temps, molts anys enrere, gràcies a la seva excel·lent conservació.
Per reservar, trucar al Punt de Benvinguda: 972 211 678 / pbgirona@gmail.com
Tot el necessari per anar de turisme al Gironès, i descobrir una comarca plena d'indrets naturals i urbans, amb una àmplia oferta d'activitats, allotjament (hotels, turisme rural, campings, pensions) i restaurants amb una gastronomia molt diversa.
Aiguaviva - Bescanó - Bordils - Campllong - Canet d'Adri - Cassà de la Selva - Celrà - Cervià de Ter - Flaçà - Fornells de la Selva - Girona - Juià - Llagostera - Llambilles - Madremanya - Quart - Salt - Sant Andreu de Salou - Sant Gregori - Sant Joan de Mollet - Sant Jordi Desvalls - Sant Julià de Ramis - Sant Martí de Llémena - Sant Martí Vell - Sarrià de Ter - Vilablareix - Viladasens