fbpx
Blau

7ª edició de Benvinguts a Pagès

1 i 2 d'octubre

Redescobreix l'origen d'allò que mengem!

El primer cap de setmana d’octubre arriba una nova edició de Benvinguts a Pagès, la festa de la pagesia catalana on les explotacions obren les seves portes per acostar-nos a la vida al camp i conèixer l’origen d’allò que mengem.

Així doncs, els dies 1 i 2 d’octubre tindràs l’oportunitat de visitar gratuïtament qualsevol de les explotacions participants. A continuació et fem un tast de les experiències que podràs viure aquell cap de setmana al Gironès:

Passa un matí entre vaques a la Granja Selvatana

La Granja La Selvatana és una empresa familiar ubicada a Campllong dedicada a l’elaboració de productes làctics. Cuiden i alimenten a les més de 80 vaques que hi viuen amb valors sostenibles i ecològics, i tenen un obrador propi on elaboren productes com la llet, el iogurt, el mató o el formatge.

 

Visita els cultius de fruita ecològica de Biodrissa

També a Campllong, la Fundació Drissa hi té hectàrees destinades al cultiu de fruiters, verdures i hortalisses de temporada. Es dediquen a l’elaboració de compotes i melmelades de fruita de forma artesanal i ecològica, i durant aquell cap de setmana han preparat visites guiades i activitats per a tots els públics!

 

Aquestes dues experiències són una oportunitat única per conèixer de prop les persones que produeixen els aliments que ens arriben a taula i omplir el rebost amb autèntic producte local.

Entra a www.benvingutsapages.cat, selecciona la comarca o categoria de producte que més t’interessi i reserva-la amb un sol clic!

Valoració total

MENU

Gironès