fbpx

Nadal al Gironès!

Desembre i gener

Durant aquestes festes un dels millors plans que pots fer és visitar un mercat de Nadal! Al Gironès hi ha diversos mercats i fires de Nadal on pots trobar avets, decoració per la casa, regals, figueretes pel pessebre o bé, senzillament, passejar i gaudir de l’ambient.

Nosaltres us proposem 5 mercats nadalencs repartits per tota la comarca del Gironès.

Golden Christmas (Sant Gregori)

Aquest any arriba a Sant Gregori la primera edició del Golden Christmas FestiMarket un nou mercat de Nadal inspirat en els grans mercats nadalencs característics a altres ciutats europees.

Del 3 de desembre al 5 de gener hi haurà concerts i espectacles per a famílies, com el Mag Lari, Dàmaris Gelabert, Xiula, Atrapasomnis i Pica pica, concerts de gran format (Samantha, Tribut a Queen, Tribut a ABBA, Orquestra Maribel…), monòlegs (Toni Moog, Santi Rodríguez, Txabi Franquesa), teatre (escola la Diana), globus aerostàtic o llançament de destrals, entre altres. No et perdis aquesta nova proposta!

Golden Market

Fotografia: @ajsantgregori

Mercat de Nadal (Salt)

El dissabte 11 de desembre es durà a terme el tradicional Mercat de Nadal a Salt, acompanyat d’activitats com un espectacle de titelles, la cantada de nadales, tallers de manualitats, jocs de taula, jocs de rol i molt més! Al Passeig Ciutat de Girona de 10 a 20h. Viu l’autèntic esperit de Nadal a Salt!

Mercat de Nadal (Girona)

Com cada any a Girona, la Plaça Independència acull el mercat de Nadal. Aquest any, però, el Mercat de Nadal de Girona donarà un important salt qualitatiu, oferint una imatge renovada i més nadalenca. El mercat estarà format per un conjunt de 23 casetes de fusta.

En el Mercat de Nadal de Girona hi podreu trobar tota mena d’articles típics nadalencs: objectes de regal elaborats per artesans locals, com figures pel pessebre, joguines de fusta, complements tèxtils, objectes de ceràmica, vidre i fusta, i joieria; productes d’alimentació artesana, com embotits i formatges, dolços i torrons, i productes d’ornamental nadalenc, com avets, tions, llums i guarniments. Vine a fer una ullada, segur que trobes el teu regal ideal!

Fotografia: @camille_fts

Fira Familiar (Sant Martí Vell) 

El 12 de desembre a Sant Martí Vell no et perdis la Fira Familiar! Al matí hi haurà parades d’artesania i tallers nadalencs. A les 13h l’escudellada solidària per la Marató de TV3. A les 16h, teatre familiar amb l’espectacle “ZOOM” de la Companyia J. Corona (Reserva el teu seient a ajuntament@santmartivell.cat o al 972490401).

Sant Martí Vell

Sant Martí Vell

Mercat de Nadal (Llagostera) 

Durant tot el dissabte 18 de desembre hi haurà mercat de productes i elements de Nadal a la Plaça Catalunya de Llagostera. A més a més dins la programació nadalenca d’aquest any hi trobareu exposicions, teatre, concursos, el mercat de Nadal, tallers, el Tió Solidari, les quines, els Pastorets, el Mobiat, la cursa de Sant Esteve, concerts la festa de Cap d’Any i la Cavalcada dels Reis, entre moltes altres activitats.

Església parroquial de Llagostera

Església parroquial de Llagostera

 

Valoració total

Gironès